domingo, 20 de diciembre de 2009

Tancament de l'assignatura i avaluació


El blog és una eina que permet mantindre una comunicació força regular i fluida amb altres usuaris a la vegada. A través del blog, pots llançar el teu missatge a diari si així ho creus convenient.

El blog té cara i ulls, els de l’autor, en aquest cas amb un enfoc intercultural. És una persona la que t’explica alguna cosa, la que manté una mena de conversació amb tú, i digui lo que digui, per seriós o rigurós que sigui un tema, sempre hi haurà un enfoc personal darrera. Per això crec que el blog té un caràcter proper i accessible.
Trobo que l’utlització del blog ha estat molt útil ja que d’una manera molt fàcil hem pogut consultar moltes aportacions de companys i hem compartit impresions sobre la interculturalitat.

Cal dir, que coneixia i havía consultat altres blogs abans de començar l’assignatura però no sabia tots els avantatges que tenia aquesta eïna. Segurament, l’utilitzaré al futur per comunicar-me amb altre gent o per compartir informacions.

L’assignatura ha tingut un alt grau d’interacció amb els altres companys de l’assignatura. Trobo que s’han complert els objectius, ja que la millor manera de tractar un tema tan delicat és amb l’opinió i saber escoltar o en aquest cas llegir l’opinió dels companys.
La primera PAC ha estat molt animada amb un ritme alt d’intervencions al debat. Vam poder comprovar molts punts de vista sobre el cas que van plantejar els professors. A la segona PAC, en grups, vam fer de psicopedagogs plantjant una activitat per treballar a l’escola. La veritat és que vaig tindre molta sort amb les companyés de grup i vam desenvolpar una activitat molt maca, que de ben segur serà de molta utilitat als nens que va dirigida. Vaig descobrir els Webquest i m’agradaria destacar les moltisimes facilitats educatives que pot comportar. A la PAC 3, vaig escollir un webquest per avaluar-la. En aquesta PAC vaig poder donar el meu punt de vista sobre el materia escollida emplenant una fitxa.

En definitiva, l’assignatura m’ha ensenyat a compartir informacions de forma ràpida i a conèixer noves eines (Blogs, webquest,...) que de ben segur utilitzaré en el meu futur.


BON NADAL A TOTHOM!

No hay comentarios:

Publicar un comentario